to ja sie jeszcze podlacze pod temat zeby nie zakladac nowego podobnego do innych.
Tour ma zejsc z rynku w 2012.
1. Wiadomo do kiedy mozna bedzie te samochody zamowic z instalacja LPG w 1.6 MPI?
2. Czy jest szansa dostac taki model z koncowki roku, skoro tylu ludzi czeka w kolejce na swoje, jeszcze nie wyprodukowane auta.
3. Czy w koncu jest jakas szansa, ze czujniki parkowania na tyl beda dzialac w tym Tourze, ewentualnie czy da sie to jakos przerobic samemu lub w warsztacie u mietka? Z tego co wiem nie dzialaja.
4. Czy wersja Tour ma tak jak MINT klime i schowek ktory utrzymuje temperature po dokupieniu wariantu OPTIMUM?
5. Czy sa jakies roznice inne miedzy Tourem Nowym a o2 przed FL, jakies istotne rowniez dotyczace wnetrza, pakownosci itp?
6. Czy bialy lakier niemetal ma szanse wytrzymac dluzej niz 5 lat? Czy lepiej doplacic do metalica i wziac piekna czarna octe?
Tour ma zejsc z rynku w 2012.
1. Wiadomo do kiedy mozna bedzie te samochody zamowic z instalacja LPG w 1.6 MPI?
2. Czy jest szansa dostac taki model z koncowki roku, skoro tylu ludzi czeka w kolejce na swoje, jeszcze nie wyprodukowane auta.
3. Czy w koncu jest jakas szansa, ze czujniki parkowania na tyl beda dzialac w tym Tourze, ewentualnie czy da sie to jakos przerobic samemu lub w warsztacie u mietka? Z tego co wiem nie dzialaja.
4. Czy wersja Tour ma tak jak MINT klime i schowek ktory utrzymuje temperature po dokupieniu wariantu OPTIMUM?
5. Czy sa jakies roznice inne miedzy Tourem Nowym a o2 przed FL, jakies istotne rowniez dotyczace wnetrza, pakownosci itp?
6. Czy bialy lakier niemetal ma szanse wytrzymac dluzej niz 5 lat? Czy lepiej doplacic do metalica i wziac piekna czarna octe?
Komentarz